Soner Sarıkabadayı & Ozan Çolakoğlu 'Unuttun Mu Beni'


Soner Sarıkabadayı & Ozan Çolakoğlu 'Unuttun Mu Beni'

Geçtiğimiz yıl çıkardığı 'Yara Bandı' adlı single çalışması ile ses getiren Sarıkabadayı, ünlü aranjör Ozan Çolakoğlu ile birlikte ortak çalışmaya imza attılar. Kısa bir süre önce iTunes üzerinden ön satışa sunulan şarkı, bu gece itibariyle indirilmeye başlanacak. Soner Sarıkabadayı, Ozan Çolakoğlu ile güzel bir enerji yakaladıklarını ve devamında da bu şarkının ortaya çıktığını söyledi.

Sanatçı kısa bir süre önce popüler mobil canlı yayın uygulaması periscope ile yeni şarkısını sevenleriyle buluşturdu.

Soner Sarıkabadayı & Ozan Çolakoğlu / Unuttun Mu Beni satın almak için tıklayınız.

Herhalde yalnızım yine, uzunca bir süre
Bu halimi sevdiğim söylenemez.

Hasret ağır ağır gider, alınmaz kötü söze
Sanki sağır olmuş kimseyi dinleyemez.

Tutulacak sözüm de yok benim
Unutulacaklar kapıya dayandı
Senin bir hesabın varsa bile
Sorudan ve cevaptan bu gönül usandı.

Kimse yerime sevdi mi seni?
Gölgelerine aldı mı seni?
Şunu bir yüzüme yüzüme söylesene
Unuttun mu beni?

0 yorum:

Yorum Gönder

muzzikhaber. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Muzik Haber

Made with by Odd Themes

© 2015 muzik magazin haber.