Nükhet Duru 'Aşkın N Hali'


Nükhet Duru'nun yeni albümü 'Aşkın N Hali'

Nükhet Duru 'Aşkın N Hali' adını verdiği ilk cover albümüyle 13 Nisan'da Avrupa Müzik etiketiyle müzikseverlerle buluştu. Son dönemde hem Türkiye'de hem de yurt dışında adından söz ettiren Duru, en yeni albümünü müzikseverlerle buluşturma heyecanında. İlk defa bir cover albüm yapan sanatçı Şebnem Ferah, Halil Sezai, Cem Adrian, Ferdi Özbeğen, Tanju Okan gibi isimlerin şarkılarını yorumladı.

Nükhet Duru, 'Bu albümde hem eski dostlarımın, hem de beğendiğim desteklediğim genç arkadaşlarımın şarkılarını seslendirdim. Müzisyen arkadaşlarım çaldı, ben söyledim. Konser mantığıyla kaydettiğimiz bir albüm oldu.' dedi. Sanatçının albümdeki şarkılar, üzerinde herhangi bir düzenleme yapılmadan, akustik bir şekilde dinleyiciyle buluştu.

Sanatçı, en son Volga Tamöz'ün geçtiğimiz ay çıkardığı 'No 2' adını verdiği albümde, 'Aşk Eğil Önümde' şarkısını seslendirmiş ve müzikseverler tarafından beğeniyle karşılanmıştı.

Nükhet Duru / Aşkın N Hali albümünü satın almak için tıklayınız.

1. Gözlerimin Etrafındaki Çizgiler
2. Sessiz Gemi
3. Sonbahar
4. Sarhoşum Ben
5. Söyleyemedim
6. O Günler
7. Yalnızlığım
8. Ben Seni Çok Sevdim
9. Döneceksin Diye Söz Ver
10. Beni Sevdi Benden Çok
11. Hayat Umutla Başlar

0 yorum:

Yorum Gönder

muzzikhaber. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Muzik Haber

Made with by Odd Themes

© 2015 muzik magazin haber.